jumpc_christ0102

星期四

感慨

看到在香港的朋友仔一個個都畢業啦~~~~
畢業的感覺....仲有大家在xanga中寫的感覺...
feel到又feel唔到
因為一來我在中國here上堂的情況同hk唔同
二來我認為我畢業時唔會有朋友仔畢業的感覺
好想過一次hk的大學生活
好想住一個hk大學的hall try try

可惜我冇呢個機會
也永遠不會有呢個機會
大家都畢業出來勞工市場了
我呢
仲在醫院實習
仲要日日都擔心被老師考起or問問題
現在才開始來擔心學得唔夠多...是否太晚...
要背成160首中藥方入腦....嗯...我開始腦萎縮...
鄒老師~~~~~~我想要到9月左右才可以去到神經內科~~唔捨得你呀~~~XD

PS: 努力睇緊漫畫<<藥師寺涼子怪奇事件薄>>

沒有留言: