jumpc_christ0102

星期日

唔舒服

唔舒服,去醫院睇醫院,白痴到無倫
希望我唔會變成甘low B的醫生
有咩理由月經血係點都分唔清楚架....想死
看來之前都係要靠自己比較好....我唔再信醫院的婦科醫生!

昨晚又看了一次the lord of the ring
仍然好看,仍然有某一些位置好笑,仍然悶,仍然唔明
最愛的
仍然是他.....甘道夫!!
嗯..我愛老GAY...太有型啦~~~

加入oyiya恰恰大隊而令我再次打開qq來用...只限於我想看別人聊天時..哈哈

仲有2日就考試, 仍然唔知死甘追看"黑夜彩虹"
真係....好浪漫啊!!!!!! 浪漫到一直追
考試溫書...嗯....有少少頭痛..

沒有留言: