jumpc_christ0102

星期日

生日快樂~

4月1日生日啦~
今年已經22崴啦~大個女
12點左右大家拿住生日cake入來~~我好驚喜呀
因為其實冇想過會有cake
仲玩到4點左右才睡覺
好喜歡同大家一起chat,一起8掛~嘿嘿
之後1日晚上同大家一起去pizzahut吃飯
有好多搞笑野~
除了在我身邊的朋友之外
當然仲有在hk的你地~~多謝你地記得我生日啦
(因為我成日唔記得你地既生日...= = )
多謝所有愛我,關心我的人

最近我在doing:
1.化妝技巧愈來愈有進步啦
2.在玩<<愛神餐館2>>,超好玩~~
3.有新photo save左入webshot 同msn space
4.校內網已超過800人睇過......哈

3 則留言:

MoonChild 提到...

O~ i dont know u just older then me for one year!!surprised me!
Happy BD ^^
what is your school site?

Oxygen2 提到...

school site同我msn space差不多ja~~
你成日都唔知我大過你既...= =

Unknown 提到...

其實你睇ng睇到我msn你?
anyway,
那天剛從廣州回來,
又要趕住做論文
遲點傾~~
happpyyyyyyyyyyyyyyyyyy
b-dayyyyyyyyyyyyyyyyy
^^